"’ROPECO București, prezentă pe piața din România de 29 de ani, este unul dintre principalii furnizori de pe piata locala de echipamente, soluții și servicii în domeniul automatizării operațiunilor din sucursalele bancare, procesării de numerar, plaților electronice. Printre direcțiile de business existente în portofoliu, compania dezvoltă și promovează pe piață din România și soluții Self-service/Self-checkout dedicate sectorului de retail și nu numai. O direcție importantă a companiei o reprezintă și tehnologiile în domeniul colectării ambalajelor reciclabile. ROPECO este un distribuitor autorizat și dedicat pentru mai multe companii globale, specializate în producția unor terminale și echipamente de mare performanță pentru industria bancară, de retail, logistică, industria IT, de procesare de documente sau reciclare de materiale (Glory Gobal Solutions, Ingenico, HSM, Zebra, Honeywell, Cab, Wertheim, Konica Minolta, etc)."
Brother - At your side
Fondat initial acum 100 de ani in Nagoya, Japonia, Brother are o istorie bogata in Europa care dateaza de acum 50 de ani.
Grupul Brother furnizeaza produse si servicii pentru clientii din toata lumea, avand 17 unitati de productie (inclusiv patru fabrici apartinand Brother Industries, Ltd.) si 52 unitati de vanzare în 44 de tari si regiuni din intreaga lume (conform datelor din aprilie 2013).
Brother a activat in Irlanda incepand cu anul 1958 si este membru al Grupului Global Brother. In prezent, Brother Irlanda conduce unitati de vanzari / marketing, depozitare si servicii post-vanzare de la sediul sau situat in Boeing Road, Airways Industrial Estate, Santry, Dublin 17, de unde gestioneaza toate produsele Brother, cu exceptia masinilor unelte.
Astazi, linia de produse include nu numai masini de cusut de uz casnic si industrial, ci si masini unelte si echipamente de informare si comunicare de la Printing & Solutions Business Brother - Imprimante, aparate All in one, faxuri, imprimante de etichetare si scanere, alaturi de consumabile si accesorii originale marca Brother.
Viziunea europeana a secolului 21 obliga compania Brother sa depuna eforturi pentru a deveni o organizatie unitara de talie mondiala in domeniul vanzarilor si marketingului, sa lanseze cu mandrie produse unice pe piata si sa fie „Alaturi de dumneavoastra” in activitatile desfasurate zilnic.